Veelgestelde vragen

Wellicht staat het antwoord op je vraag hieronder

De verzendkosten voor bestellingen tot € 70 zijn € 7. Bestellingen vanaf € 70 worden gratis bezorgd

Wij maken gebruik van de Mollie betaalapp. En de betaalmethodes die geactiveerd zijn;

1. iDeal
2. Creditcard
3. Klarna achteraf betalen
4. Bancontact

Bestellingen op werkdagen voor 22:00 uur worden de volgende werkdag verzonden.

Bestellingen na 20:00 uur worden op basis van beschikbaarheid verwerkt. Het kan dus in sommige gevallen mogelijk zijn dat deze als nog de volgende dag wordt verstuurd.

Heb je spoed bij een bestelling geef dit dat aan in het opmerkingen veld of neem even contact op. Dan kunnen we overleggen wat er mogelijk is.

Wij zijn 24/7 per mail bereikbaar

Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende momenten:
1. Maandag t/m zaterdag vanaf 08:30 uur tot 17:00 uur
2. Op zondag zijn wij gesloten

Ons telefoonnummer is: 033 – 2340 112

Mail: info@worldofcoffee.nl

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, gaan wij meteen voor u aan de slag. In een volledig geautomatiseerd proces worden uw koffiebonen zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Het is daarom niet mogelijk uw order na bestelling te wijzigen. Wilt u de bestelling niet houden? Dan kunt u het pakket aan de deur weigeren of zo snel mogelijk retourneren. Als u al heeft betaald, maken wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk over op uw rekening.

Bent u iets vergeten bij uw bestelling of heeft u een andere vraag over uw bestelling? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 033–2340112 of stuur een email naar info@worldofcoffee.nl.

Op het moment dat uw bestelling wordet verzonden, ontvangt u ter bevestiging een e-mail van DHL met daarin de bezorginformatie en een Track & Trace code. Met de Track & Trace code van DHL kunt u uw bestelling volgen. Komt het bezorgmoment niet goed uit? Klik dan op ‘Kies andere tijd of plaats’. Zo mist u uw wijnen niet!

Geen mail van DHL ontvangen?

Controleer dan uw postvak, mogelijk is het bericht bij de ongewenste mail of spam beland.

Uiteraard voorzien wij ook zakelijke klanten graag van prachtige koffie en toebehoren. Laat weten wat uw wensen zijn en wij brengen met plezier een offerte op maat uit. Of informeer geheel vrijblijvend naar de verschillende mogelijkheden die World of Coffee de zakelijke klant biedt. U kunt daarvoor een mail sturen naar info@worldofcoffee.nl.

Retourneren
Voldoet een koffie niet aan uw verwachting?
Uiteraard nemen wij uw bestelling ook retour als er onverhoopt een fout in de koffie zit. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk, minimaal binnen 8 dagen na de aankoop, na ontdekking aan onze klantenservice kenbaar te maken. Graag bespreken wij samen naar een gewenste oplossing.

Bestelling beschadigd
Is uw bestelling op moment van bezorging zichtbaar beschadigd? Dan heeft u het recht het pakket te weigeren. De bezorger zorgt er in dat geval voor dat de bestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Uiteraard ontvangt u uw bestelde koffie alsnog zo snel mogelijk. Heeft u het pakket al aangenomen? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Als u dit leest, bent u waarschijnlijk ergens niet tevreden over. Dat spijt ons. Graag lossen we uw klacht op. Om uw klacht op te lossen kunt u contact met ons opnemen via info@worldofcoffee.nl. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en nemen binnen 48 uur contact met u op. Wij zullen u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Onze medewerkers zijn ook van maandag t/m zaterdag bereikbaar op het telefoonnummer: 033 – 2340112

Geschillencommissie thuiswinkel
Indien u niet tevreden bent met de oplossing die wij u bieden, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ga voor meer informatie over deze procedure naar www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bent u niet tevreden over uw keuze of wilt u toch een ander product? Dan kunt u, uw bestelling retourneren, ook gebruik maken van het wettelijk bepaalde herroepingsrecht. het product dient steeds in originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) te worden teruggestuurd.

Wat is het herroepingsrecht?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.

U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping bij de algemene voorwaarden, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Modelformulier herroeping
Wilt u uw overeenkomst herroepen? Het herroepingsformulier vindt u hier.

Het ingevulde formulier stuurt u naar:
info@worldofcoffee.nlk

Aanmelden nieuwsbrief
Met de nieuwsbrief van World of Coffee loopt u geen aanbieding meer mis. Aanmelden kan eenvoudig op de homepage van onze webwinkel en via uw account.

Afmelden nieuwsbrief
Wilt u onze nieuwsbrief niet langer ontvangen? Log dan in op uw account en ga naar het kopje ‘Nieuwsbrieven’. Hier kunt u zich afmelden. U kunt zich ook via de link onder aan elke nieuwsbrief afmelden.

Stuur ons je vraag? We reageren binnen 1 werkdag